Våre reiser i 2017

JANUAR:

Meg og Henrik tok en solid kjærestetur til Warszawa. Dette er vel andre eller tredje gangen vi var i denne byen, så denne gangen tok vi det veldig med ro. Vi bestilte roomservice omtrent hver dag, spiste noen sinnsyke pannekaker, og hadde avslappende dager i morgenkåpen.

Vi drakk mye prosecco, spiste biff hver eneste kveld, shoppet alt for mye, og jeg var badehest nesten hver dag.

Vi nøt champagnefrokost dag etter dag, dro på sightseeing. løp fra påfugler og fikk sett mye fint.

Vi avsluttet denne fine helgen med en romantisk date på en anerkjent michelin restaurant. Det var helt vanvittig godt. Så vi rullet stappmette hjem til Norge.

MARS:

Vi tok en roadtrip til Ski. Det var en helg med kombinert business and pleasure. Meg og Henrik startet helgen med innsjekking på hotell og bowling. Resultatene i bowling var ikke noe å skryte av, for å si det sånn.

Vi tok oss en aldri så liten datenight med prosecco og biff, for å kicke helgen i gang skikkelig.

Så var lørdagen kommet, og det var duket for årets første Inspirasjonsdag. Jeg fikk æren om å bli spurt om å holde foredrag, noe jeg takket ja til – i ren panikk. Men det gikk over all forventning, og det var sinnsykt gøy. Og i tillegg var det veldig koselig å møte fine kolleger igjen!

JUNI:

Årets summerparty stod for tur, som var en helg med hotell, fest, mat, drikke og forelesninger som ble spandert av Forever Living. Temaet var Rio Carnival

Festen fortsatte, og det var en sinnsykt artig helg. Og det var utrolig gøy å være med disse finingene igjen.

Meg og Beate fikk sett hovedkontoret vårt for første gang. Et bygg som faktisk tok pusten fra meg, som var så sinnsykt gjennomført og fint. Nydelige detaljer fra bunn til topp.

Videre fra Gøteborg og summerparty, hoppet vi i bobilen og satte kursen mot Ullared. Her levde vi livets glade dager sammen med pensjonistene, shoppet som galninger og dro på piknikker.

Piknikk-livet fortsatte, og vi hadde noen utrolig deilige og avslappende dager på Gekås.

Vi satte kursen hjemover, og stoppet i Gøteborg igjen. Her nøt vi finværet, spiste churros for første gang, og spiste tidenes skalldyrmiddag. Den sikler jeg etter enda…..

Før vi dro hjem til Norge, tok vi også en tur innom Liseberg. Her ble det karuseller, kvalme, magesug og mye fnising.

JULI:

Vi tok en spontantur til Trolltunga, og tenkte det var lurt å fylle sekken og overnatte i telt.

…. og det skal vi aldri gjøre igjen. Vi fikk sett Norge på sitt beste, men det var en helt sinnsykt tung tur for oss to som ikke er særlig bra trent. Og med full sekk på ryggen, viste det seg å ikke være det lureste vi har gjort.

AUGUST:

Vi dro til Polen igjen, denne gangen til Sopot. Det ble familietur, hvor vi dro med hele min familie + Henrik sine foreldre. Vi nøt dager på stranden, drinker fra morgen til kveld og noen sinnsyke biffmiddager.

Vi koste oss med roomservice, restaurantbesøk, sommerantrekk og mange fine kvelder sammen.

Restaurantbesøkene fortsatte, vi pyntet oss på kveldene, og vi testet utelivet i Sopot.

Vi spiste mer god mat, vi shoppet i overkant for mye, og vi tok oss spaserturer for å kikke litt på byen.

Vi avsluttet turen med enda mer god mat og drikke, før det var på tide å vende snuten hjem igjen etter en finfin uke på tur.

SEPTEMBER:

Jeg overrasket Henrik med en hotellweekend med ulike planer på agendaen. Vi dro på parspa, spiste på to av våre favoritt restauranter og nøt solen.

Videre dro vi på Magic Ice Bar for første gang, som var ganske kult. Alt for kaldt til å bli værende der lenge, men kult å ta turen innom. Vi drakk også champagne på bryggen i Bergen, og avsluttet med en bytur med fine venner!

OKTOBER:

Så var det en ny helg med business and pleasure. Jeg dro til Porsgrunn, hvor det var duket for lederweekend og Inspirasjonsdag. Her var vi en gjeng damer som samlet oss for helgen. Vi spiste god mat, drakk prosecco, fikk trimmet lattermusklene en god del, og vi dro på Inspirasjonsdag i Oslo.

Etter Inspirasjonsdagen spiste vi nydelig thaimat, før det braket løs med en liten fest. Som utartet seg i ekstremt store mengder prosecco, mye dansing på byen og en sen kveld i seng. Men vanvittig moro var det.

Jeg elsker å se tilbake på sånne gøye ting som dette.
La 2018 bli like bra på reisefronten! =D

#reiser #reiseliv #turist #moro #kultur #oppleve #opplevelser #mat #matglede #prosecco #minner #mimre #mimring #venner #vennskap #moro #tilbakeblikk